هستیهستی، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

ستاره زیبای کهکشانی

تولد یکسالگیت

1393/7/29 15:44
نویسنده : مامان جون
320 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام برات بگم از تولدت :...........

اول از خدای مهربون تشکر میکنم و شکر میگویم اورا به خاطر همه نعمتهای زیبایش که یکی از اونها وجود نازنین تو به کانون گرم خانه ما .

                      تولد تو  نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیمان بود

امروز سه شنبه مصادف با93/07/15 و سالروز تولد تو عشق مامان بود و من هم از یک ماه قبل روز شماری میکردم

که برای تولدت چیکا ر بکنم تا این شد که با نظر خاله نرگس یک تم زنبوری برات انتخاب کردم اولین کاری که کردم

دوختن لباست بود و آماده گذاشتم کنار و شروع کردم با کمک بابایی برای خرید وسایل زنبوری و تولد اتاقت چون

کوچولو بودی من جشن بزرگی نگرفتم فقط برای خودم و یک یادگاری که برات بمونه این کار رو کردم انشا... تو

سالهای دیگه................

                                                          .niniweblog.com

بعد از اون شروع کردم به خریدن وسایل و تریینات اتاق دختر گلم وسایلت یکم سخت پیدا میشد و من انقدر با بابا

و میامدم که آقای مغازه دار منو شناخته بود و میگفت خانم این همه مدل شما چرا زنبوری رو انتخاب کردی ؟

ولی به هر حال هر جوری بود پیدا کردم و برات چیدم و با کاغذ رنگی و..... بقیه اتاق و وسایل رو تزیین کردم یکهفته

به تولد بود که گفتم خودمون وباشیم خانواده بابا ولی متاسفانه مامان یزرگ شمال بود و عمه زهرا مسافرت و

زنعموتم سر کار وقتی دیدم اونا نیستن خاله های مامان و خاله مریم که از قبل گفته بودن برا هستی تولد بگیر

اومدن مامانبزرگ و عزیز هم بودن با مهدی و حسین و عطیه و  یه دوست ناز که اونم روز تولد تو یادش مونده بود

ملینا بود دختر خاله کوچولوی عمو مجتبی .......

روز تولدت فرا رسید و من خوشحال بودم مهمونا اومدن و تو هم با من همکاری کردی و اذیت نکردی و عاشق نانای نانای کردن و ...........

               خیلی خوش گذشت اینم عکساتو و کادوهات از همه ممنونیم و میبوسیمشان ...............

                             niniweblog.com

                                            انشاالله که صد ساله بشی عشقم

                                                                                                                          مامان لیلا

 

این از لباست

این از اتافت

و اینم وسایل

 

و اینم با بابایی

اینم مامان که با هم کیک بریدیم

و اینم هستی مامان

اینم هستی و دایی

اینم با سروش و حسین و امیر مهدی

اینم چندتا از خودت

 

و اینم با ملینا

قربونت بشم با این عکست

niniweblog.com

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)